Heziketaz hausnartzeko txokoa

Hezkuntzaz, familiaz, heziketaz... eta beste hainbat gai interesgarriren inguruan hausnartzeko gunea.

Hezkuntzaz, familiaz, heziketaz... eta beste hainbat gai interesgarriren inguruan hausnartzeko txokoa. Berton elkarbanatuko ditugu biltzen ditugun hainbat artikulu, bideo eta beste zenbait euskarri interesgarri, denon interesekoak izango direlakoan.

1. Trebatu edo onartu?

Haurrak trebatu edo haurrak onartu. Hezteko eta hazteko oinarri ezberdinak dira. Bi paradigma horien artean dago momentuan honetan eztabaida. Aditu asko ikastetxeen funtzioak ber hausnartzen ari dira. Eskolan haurraren zoriontasuna ebaluatu beharko genuke ( Barandiaran, A. 2017)

Gurasook ere zoriontasuna behar dugu gure seme-alabentzat. Ahalik eta ondoen egiten saiatzen gara baina bide horretan zoriontsu izateko edo trebeak izateko behar dituzten osagaiekin nahastu egiten gara.

Gure seme-alabak zoriontsu izatea nahi al dugu? edo onenak edo trebeak izatea? Trebe izateak zera eskatzen du: ikasketetan nota onak ateratzea, kiroletan ongi moldatzea, … esan nahi du. Zoriontsu izateko lehen oinarria haurra den modukoa onartzea da. Moldatu gabe eta guk nahi dugun horretarako estimulatu gabe. Batetik bestera badago aldea. Eta erraza dirudien arren, askotan haurra den bezalakoa onartzeko sekulako erresistentziak ditugu. Erresistentzia pertsonal eta sozialak.

Jarraitu irakurtzen

2. Gurasoen rola umeen heziketan (Carles Capdevila)

3. Umearen loa eta atxikimendua

Si uno quisiera descubrir la función del sueño, un ámbito particularmente interesante para estudiar sería el sueño infantil. En los primeros meses de vida, el bebé humano pasa la mayor parte de su día durmiendo, esto a pesar del hecho de que la mayoría de las especies de primates, incluidos los humanos, evolucionaron en ambientes donde la depredación es intensa.

Jarraitu irakurtzen

4. 'Autoritatea eta mugak' Carlos Gonzalez

5. Gurasoen Whatsapp taldeetarako arauak

Haurren gelako gurasoen WhatsApp taldeak ohiko bilakatu dira urte gutxitan. Talde hauen erabilgarritasuna ezin dugu ukatu kasu askotan, baina gaizki ulertuak eta erabilera ez txukunak ere ezagutuko zenituzten agian. Gurasoak.eus webguneko irakurle batek talde hauek arautzeko dekalogo eta arau zerrenda bategatik galdetu digu. Guk hau proposatu dugu. Lagunduko diguzue osatzen edo aldatzen??

6. Pantailen erabilerak gure haurrekin daukagun harremanean izan dezakeen eraginaz artikulu interesgarria (terramater.es):
Las investigaciones muestran que los padres que usan dispositivos digitales durante el tiempo familiar pueden provocar una escalada de mal comportamiento para conseguir atención y generar efectos negativos a largo plazo. Jarraitu irakurtzen