Zerbikas

Zerbikasek komunitatearentzako zerbitzua eta ikasketa batzen ditu ondo egituratutako proiektu bakar batean, hain zuzen ere, parte-hartzaileek ikasi egiten dutelako eta, aldi berean, gure inguruneko benetako arazoak konpontzen lan egiten dutelako.

KIVA PROIEKTUA

KiVa bullying edo eskola-jazarpenaren aurkako programa da. KiVa programa Finlandiako Hezkuntza Ministerioak finantzatu eta garatutako eredu bat da, eskola-jazarpena murriztea xede duena. Frogatuta dago: KiVa-k eskolan jazarpena murrizten du eta ongizatea hobetzen du!

Konfiantzaren pedagogia

Konfiantzaren Pedagogiaren oinarri-oinarrian pertsonaren gaineko ikuspegi jakin bat dago, eta ikuspegi horretatik eraiki dugu gure pedagogia. Pertsonari pertsona oso izaten eta zoriontsu izaten laguntzea helburu duen pedagogia. Pertsona ikusteko modua, pertsonarekiko jarrera eta jokaera jakin bat daude, beraz, pedagogia horren oinarrian.

Subscribe to Haur Hezkuntza